PSS

27 Φεβρουαρίου, 2018

Νέα εποχή για τον Πειραιά με την έλευση του giga container «Taurus»

Νέα εποχή για τον Πειραιά με την έλευση του giga container «Taurus»
Με την έλευση του giga container «Cosco Shipping Taurus», το μεγαλύτερο πλοίο που έχει καταπλεύσει ποτέ στο λιμάνι του Πειραιά κι ενός από τα μεγαλύτερα container στον κόσμο αλλά και την παράδοση του δυτικού τμήματος της προβλήτας ΙΙΙ, εγκαινιάστηκε η νέα εποχή για τον ΟΛΠ.
«Ο κατάπλους του giga container Taurus γίνεται στο πλαίσιο του συνεχούς εκσυγχρονισμού της Cosco που έχει ως αποτέλεσμα να την εμπιστεύονται οι πελάτες της» δήλωσε ο Κινέζος επιτετραμμένος στην κινεζική πρεσβεία στην Αθήνα, Jao Wenqi, προσθέτοντας ότι «οι ελληνοκινεζικές σχέσεις εμπιστοσύνης, συνεργασίας και κατανόησης είχαν ως αποτέλεσμα την επένδυση της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά. Η επένδυση στον Πειραιά είναι αποτέλεσμα των εξαιρετικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών, σχέσεις που τις χαρακτηρίζουν η εμπιστοσύνη και η συνεργασία σε όλους τους τομείς: τουρισμό, πολιτισμό και τεχνολογία. Η Κίνα θέλει να ενδυναμώσει τη συνεργασία με την Ελλάδα σε όλους τους τομείς. Η Ελλάδα είναι το λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού και ο συνεκτικός κρίκος μεταξύ του δυτικού και του ανατολικού πολιτισμού.Κίνα και Ελλάδα μπορούν να διευρύνουν τη συνεργασία τους και να προχωρήσουν προς το μέλλον».
Από την πλευρά του ο υπ. Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής, δήλωσε πως «ο μόνος δρόμος προς την έξοδο και την ανάπτυξη είναι η αμοιβαία συνεργασία και συνεννόηση και των δύο πλευρών». Σχολιάζοντας την παράδοση της προβλήτας ΙΙΙ δήλωσε ότι «η όλη προσπάθεια έχει και δυσκολίες και προβλήματα» αλλά ότι «μόλις ολοκληρωθούν τα έργα ο Πειραιάς θα είναι από τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου».
Αναφερόμενος στο υπερσύγχρονο πλοίο Taurus δήλωσε πως «είναι τεραστίων διαστάσεων και το όνομά του θυμίζει έναν ελληνικό μύθο. Ο Δίας ερωτεύτηκε την Ευρώπη και μεταμφιέστηκε σε λευκό ταύρο και τη γονιμοποίησε και μαζί της έκανε τρία παιδιά. Σήμερα το πλοίο Taurus γονιμοποιεί μια νέα εποχή που δίνει το στίγμα της ότι ο Πειραιάς μπορεί να δέχεται πλοία οποιουδήποτε μεγέθους. Σε λίγες μέρες θα καταπλεύσει στο λιμάνι και η νέα πλωτή δεξαμενή των 80 χιλ. τόνων. Άλλο ένα έργο που θα απελευθερώσει τους ναρκωμένους πνεύμονες της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης».

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, τόνισε μεταξύ άλλων ότι «η προσπάθεια του ΟΛΠ και της Cosco θα ολοκληρωθεί με μεγαλύτερη επιτυχία όταν φέρουμε το κατάλληλο αποτέλεσμα στις σιδηροδρομικές μεταφορές. Εντός του 2018 θα ολοκληρωθούν οι κύριες παρεμβάσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο Τιθορέας-Δομοκού και Θεσσαλονίκης-Ειδομένης. Με την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων ν αυτών θα μειωθεί κατά 20% το κόστος μεταφορών και κατά 3 ώρες ο χρόνος μετάβασης εμπορευμάτων από το Πειραιά στα σύνορα με τα Σκόπια».
Είναι ορόσημο για το λιμάνι του Πειραιά η προβλήτα ΙΙΙ. Σας διαβεβαιώ ότι όλα τα μέλη της ΔΝΕ υποστηρίζουμε την επένδυση αφού είναι το μέλλον για όλους μας» δήλωσε ο Πρόεδρος Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης, Γιάννης Χατζηαντωνίου.
Ο Ken Chen αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Cosco Port Europe, επεσήμανε κατά την την ομιλία του ότι η Cosco στο λιμάνι του Πειραιά δημιούργησε 1.600 θέσεις στην τοπική κοινωνία ενώ αύξησε τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τα 680 χιλ. κουτιά το 2010 στα 3,7 εκατ. το 2017.