PSS

30 Ιανουαρίου, 2023

Ευχαριστώ τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκο Ανδρουλάκη, και τα μέλη της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής για την εμπιστοσύνη τους να με θέσουν υποψήφια βουλευτή στο νομό της Εύβοιας

 



Υπηρετώντας όλα αυτά τα χρόνια με πίστη και αγάπη την ιατρική επιστήμη από σήμερα καλούμαι να υπηρετήσω με τις ίδιες πάντα αρετές και περίσσιο ζήλο τις αρχές για μία προοδευτική αλλαγή της χώρας μας.
Ευχαριστώ τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκο Ανδρουλάκη, και τα μέλη της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής για την εμπιστοσύνη τους να με θέσουν υποψήφια βουλευτή στο νομό της Εύβοιας. Θα ήθελα, επίσης, να ευχαριστήσω όλους όσοι είναι δίπλα μου και συμμερίζονται την αγάπη μου για την Εύβοια και την πρόθεση μου να προσφέρω.
Σκοπός μου είναι να εκπροσωπήσω το νομό μου δυναμικά σε όλους τους τομείς, με έμπνευση για νέες ιδέες και πολλή δουλειά για τη συνολική του ανάπτυξη.