PSS

04 Ιανουαρίου, 2023

Ο ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ.........

 


Ζω, αγαπάω και νοιάζομαι την Αθήνα. Εδώ, μεγάλωσα τα παιδιά μου από αγάπη για την πόλη. Εδώ, ήμουν υποψήφιος Δήμαρχος και πολιτική μου στόχευση είναι να είμαι υποψήφιος Βουλευτής Ά Αθήνας. Έχουμε κάνει με την ομάδα μου πολύ συστηματική δουλειά, όλο το προηγούμενο διάστημα, για την πόλη. Και θα συνεχίσουμε. Γνωρίζουμε τα προβλήματα. Ενθουσιαζόμαστε όμως και από τις προοπτικές της. Θέλουμε να είμαστε αντάξιοι αυτών των προοπτικών και να εκπροσωπήσουμε τις ανησυχίες, τα αιτήματα και τις ανάγκες των πολιτών της.
👉 Δεν υπάρχει Αθηναίος της ηλικίας μου που να μην έχει αναμνήσεις από το Μινιόν. Ήταν από τα λίγα μέρη που τα Χριστούγεννα ήταν τόσο έντονα και γιορτινά και για ένα παιδί που μεγάλωνε αποτελούσαν γεγονός. Το μαγικό με το Μινιόν ήταν ότι χάρισε εμπειρίες και αναμνήσεις για μια ζωή σε κάθε Ελληνίδα και Έλληνα, ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης, μεταφέροντάς του το κλίμα από αντίστοιχους εορτασμούς που γίνονται στο εξωτερικό.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την συνέντευξή μου στην εφημερίδα Espresso με την Βίβιαν Μπενέκου 👉 https://www.yeroulanos.gr/to-pasok-tha-syndethei-kai.../