PSS

31 Ιουλίου, 2023

Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ !!! -- ΒΟΜΒΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΒΟΙΑ.... ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΡΑ ΚΑΤΩ....

 


Συνδημότισσες και συνδημότες,
Φίλες και φίλοι,
Είμαι ο Ανδρέας Φραντζής από την Γλυφάδα (Τσέργιες). Είμαι γιος του Δημήτρη Φραντζή και της Ευαγγελίας Φραντζή. Έχω ένα γιό 9 ετών τον Δημήτρη, ο οποίος είναι μαθητής του δημοτικού και παράλληλα αθλητής Καλαθοσφαίρισης των ακαδημιών της ΚΑΕ Ολυμπιακός.
Ήμουν φοιτητής του τμήματος Μηχανικής των Υλικών , πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, σχολή όμως την οποία παράτησα για την μεγάλη μου αγάπη την Αστυνομία.
Εκπαιδεύτηκα στη σχολή αστυφυλάκων στο Διδυμότειχο Έβρου και εξήλθα επιτυχώς από την σχολή με το βαθμό του αστυφύλακα-ανακριτικού υπαλλήλου. Η πορεία μου στο σώμα ήταν καθοριστική για την εξέλιξή μου, καθώς από θέσεις ευθύνης κατόρθωσα να δώσω δυνατά χτυπήματα στη βαριά εγκληματικότητα της Δυτικής Αττικής παρά το νεαρό της ηλικίας μου. Από την Υπηρεσία μου τιμήθηκα με εύφημες μνείες για την δράση μου αυτή.
Ιδιαίτερη τιμή για μένα ήταν και η τιμητική πρόταση του τότε Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας αντιστράτηγου Αναστάσιου Δημοσχάκη, να με συμπεριλάβει στην προσωπική του φρουρά, με αποκορύφωμα την πρόταση του μετέπειτα να με θέσει στη διάθεση των κορυφαίων Υπηρεσιών Ασφάλειας και Πληροφοριών της Χώρας.
Στην συνέχεια είχα την τιμή να αναλάβω την προσωπική ασφάλεια, του Αναστάσιου Λιάσκου, πρώην βουλευτή και πρώην Υφυπουργό Τουρισμού καθώς και του Μαυραγάνη Νικόλαου, πρώην Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών. Θεωρώ ότι στάθηκα στο ύψος των περιστάσεων τόσο σε επαγγελματικό επίπεδο αλλά και βοηθώντας τους συντοπίτες μου και τον τόπο μου με κάθε πρόσφορο τρόπο.
Τα τελευταία χρόνια υπηρετώ στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλκίδας όπου εκτελώ καθήκοντα αξιωματικού υπηρεσίας και κατέχω το βαθμό του αρχιφύλακα-ανακριτικού υπαλλήλου.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκινάει από τα μαθητικά μου χρόνια. Όντας ανήσυχο πνεύμα και συμμετέχοντας ενεργά, οι συμμαθητές μου με εξέλεγαν στα μαθητικά συμβούλια σε όλα τα μαθητικά μου χρόνια.
Αργότερα ως αστυνομικός υπήρξα εκλεγμένο μέλος στο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ευβοίας και Αντιπρόσωπος της Εύβοιας στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων.
Η αγάπη μου όμως για τον τόπο μας και η ανησυχία μου για το μέλλον των παιδιών μας, με έκανε να ασχοληθώ πιο ενεργά σε τοπικό επίπεδο. Οι συγχωριανοί μου με εξέλεξαν τον πρώτο πρόεδρο του νεοσύστατου Πολιτιστικού Εξωραϊστικού Συλλόγου Γλυφάδας όπου υπήρξε το εφαλτήριο της μετέπειτα πορείας μου.
Το 2019 ήμουν υποψήφιος με τον συνδυασμό του νυν δημάρχου όπου με τιμήσατε με την ψήφο σας και με εκλέξατε δεύτερο σε σταυρούς δημοτικό σύμβουλο με 987 σταυρούς προτίμησης. Ανέλαβα καθήκοντα Αντιδημάρχου από τις 4/9/2019 μέχρι τις 3/9/2020, καθόσον στις 31 Αυγούστου του 2020 αρνήθηκα να συνεχίσω ως αντιδήμαρχος λόγω σοβαρών διαφωνιών με τον δήμαρχο για την λειτουργία του δήμου μας καθόσον φρέναρε ουσιαστικά έργα και αυτά που μπορούσα να προσφέρω στον τόπο μας λόγω μικροπολιτικής ανασφάλειας του ιδίου. Η έλλειψη οράματος, η στασιμότητα, η μη ενεργοποίηση των υπηρεσιών του δήμου και του προσωπικού, τα πασαλείμματα, το μπογιάτισμα και η παρουσίαση των καθημερινών υποχρεώσεων του δήμου ως έργο με οδήγησαν κατόπιν και στην ανεξαρτητοποίηση θέλοντας να συνεχίσω να σας κοιτάζω στα μάτια με καθαρό βλέμμα. Είμαι ο πρώτος εν ενεργεία αντιδήμαρχος στα χρονικά του δήμου που δεν αποδέχθηκε την συνέχιση της θητείας του, για να συνεχίσω να σας κοιτάω με καθαρό βλέμμα όπως ξεκίνησα και να μείνω πιστός στις αρχές και τις δεσμεύσεις μου.
Θέτοντας τις αρχές μου και τα πιστεύω μου σε συζήτηση που είχα με τον Γιάννη Μπουροδήμο αποδέχτηκα την πρότασή του για συμπόρευση, τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου, με σκοπό να αλλάξουμε προς το καλύτερο τον τόπο μας, με έργα πνοής, με όραμα για το μέλλον και τα παιδιά μας. Η εποχή στην οποία ζούμε και οι προκλήσεις που φέρνει η νέα εποχή, επιτάσσει νέες ιδέες και ευρύτερες συνεργασίες, χωρίς πολιτικά χρώματα για πράξεις και όχι λόγια.
Εάν θέλετε να ακούγεται η φωνή σας, εάν θέλετε άμεση δημοκρατία και διαφάνεια, εάν θέλετε έναν άνθρωπο να χτυπάει το χέρι στο τραπέζι και να απαιτεί για τον τόπο μας χωρίς να φοβάται, εάν θέλετε έναν άνθρωπο που θα σέβεται τα χρήματα του δημότη, εάν θέλετε έναν άνθρωπο με γνώσεις που ξέρει και μπορεί να κάνει τη διαφορά, έναν άνθρωπο που δεν εξαρτάται από τον μισθό του αντιδημάρχου και από κανένα και να σας εκπροσωπεί επάξια,
Σας ζητώ να κάνουμε μαζί ένα καινούργιο κοινωνικό συμβόλαιο και θέτω εκ νέου τον εαυτό μου στην κρίση σας και ζητώ την στήριξή σας.
Κάποιοι επιζητούν τα αξιώματα και έχουν ως αυτοσκοπό την εξουσία.
Ο δικός μου στόχος είναι να μείνω με τις πράξεις και τα έργα μου στις καρδιές σας.
Να είμαι ο δικός σας Ανδρέας,
Ο Ανδρέας μιας Νέας Δημοτικής Αλλαγής.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΦΡΑΝΤΖΗΣ
Υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος
Μεσσαπιακή Παραδίρφυα Συνεργασία