PSS

ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ

ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ
ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ

14 Μαρτίου, 2019

KAIΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΨΑΘΑ.....

Ακόμη μία υποψηφιότητα με τον συνδυασμό του Γιώργου Ψαθά ανακοινώνεται σήμερα. Πρόκειται για την Παπαλάμπρου Δήμητρα από τον Πισσώνα η οποία εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα και έχει δραστηριοποιηθεί και στον Πολιτιστικό Σύλλογο της τοπικής κοινότητας. Η κα Παπαλάμπρου είναι παντρεμένη με δύο κόρες. Η όρεξη και η δυναμική της θα δώσει άρωμα γυναίκας στον Πισσώνα με νέες ιδέες και αντιλήψεις.

Ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Στροπώνων, Σίδερης Αθανάσιος, συστρατεύεται με τον Γιώργο Ψαθά και θα είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος. Η εμπειρία του επί πολλά συναπτά έτη στην τοπική αυτοδιοίκηση θα συμβάλλει τα μέγιστα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και το μέλλον του τόπου. Η προσχώρηση του προέδρου στο στρατόπεδο Ψαθά φυσικά οφείλεται στο Ανδρέα Φραντζή με τον οποίο τους συνδέει μια δυνατή φιλία.

Ονομάζομαι Σαρρή Βασιλική και έχω γεννηθεί και μεγαλώσα στην Τριάδα. Εργάστηκα επί πολλά συναπτά έτη στον ιδιωτικό τομέα .Σπουδάζω τεχνολόγος τροφίμων και είμαι μητέρα ενός παιδιού ηλικίας 6 ετών και είμαι πρόεδρος στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου Τριάδας. Η αγάπη μου για τον τόπο μου με οδήγησε στην απόφαση μου αυτή για να πάμε το χωριό μας μπροστά . Ήρθε η ώρα οι νέοι να βγουν μπροστά με καινούργιες ιδέες και δυναμική για ένα καλύτερο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας . Η αλήθεια είναι ο μόνος δρόμος για εμένα και ζητώ τη στήριξη όλων για το κοινό καλό.

-----------------------------------------------------------

Η Σαρρη θα είναι υποψήφια πρόεδρος στην τοπική κοινότητα Τριάδας και η Παπαλάμπρου θα είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον κ. Ψαθά