PSS

10 Νοεμβρίου, 2023

Φίλες και φίλοι, Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω, ότι την Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου, ώρα 19:30 στο θέατρο Παπαδημητρίου ( Φαβιέρου και Παπαναστασίου, Χαλκίδα) θα παρουσιάσουμε το,,,,,,,,.......

 



Φίλες και φίλοι,
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω, ότι την Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου, ώρα 19:30 στο θέατρο Παπαδημητρίου ( Φαβιέρου και Παπαναστασίου, Χαλκίδα) θα παρουσιάσουμε το βιβλίο μου "50 χρόνια στη πολιτική και στη Πολιτική Αεροπορία. Και ο αγώνας μου για την Εύβοια ".
Την παρουσίαση θα κάνουν οι:
1.Δημήτρης Σταμάτης Πρόεδρος του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, τ.βουλευτής, Υπουργός και Διοικητής της ΥΠΑ.
2.Πάνος Αμυράς Διευθυντής της εταιρείας Ελεύθερος Τύπος και Συγγραφέας.
3.Γιώργος Γεωργατζής τ. Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχίας Εύβοιας.
Την εκδήλωση θα συντονίσει η Ελένη Θαλασσινού Δικηγόρος Παρ' Αρείω Πάγω και Νομικός Σύμβουλός Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Στο τέλος της εκδήλωσης θα μοιραστούν σε όλους τους παρισταμένους αντίτυπα του βιβλίου μου με αφιέρωση.