PSS

23 Φεβρουαρίου, 2023

Χθες υπέβαλα την παραίτησή μου από τη θέση του Αντιδημάρχου Κύμης με επιστολή μου προς τον Δήμαρχο Θανάση Μπουράντα.......

 



Ο χρήστης Αλέξανδρος Θεοδώρου βρίσκεται στην τοποθεσία Δήμος Κύμης - Αλιβερίου

👉Χθες υπέβαλα την παραίτησή μου από τη θέση του Αντιδημάρχου Κύμης με επιστολή μου προς τον Δήμαρχο Θανάση Μπουράντα, τον οποίο και ευχαρίστησα για τη συνεργασία.
👉Ήταν μια κίνηση επιβεβλημένη δεδομένων των αυξημένων υποχρεώσεων που έχω ως υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ενόψει των επερχόμενων βουλευτικών εκλογών που θα πραγματοποιηθούν πολύ σύντομα. Είναι, άλλωστε, αυτονόητο ότι δεν θα μπορούσα να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου στο μέτρο και στον πήχη που έχω θέσει και έχω συνηθίσει να λειτουργώ ως Αντιδήμαρχος. Από μια θέση όπου έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό, υπερβαίνοντας πολλές φορές το πεδίο της προσφοράς μου και πέραν του στενού πλαισίου των αρμοδιοτήτων μου κι έχοντας, πάντα, ως μοναδικό γνώμονα το καλό του τόπου και των συμπολιτών μου.
👉Θέλω να ευχαριστήσω πρωτίστως και μέσα από την καρδιά μου τους πολίτες του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου, οι οποίοι με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους από το 2014 έως και σήμερα. Επιπλέον, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ και να μην ευχαριστήσω στους υπαλλήλους του Δήμου μας για την επιτυχημένη και ουσιαστική συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.