PSS

30 Μαΐου, 2022

ΑΝ ΚΑΙ Η ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΑ...

 





Ο χρήστης Elena Vaka είναι με το χρήστη Elena Vaka II.


Ο Μιχάλης Τσοκάνης, διαχειριστής της ιστοσελίδας "eviazoom", κρίθηκε σήμερα, 30/5/2022, ένοχος από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Χαλκίδας, για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης κατ΄εξακολούθηση σε βάρος μου, και καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 30 μηνών χωρίς αναστολή και σε χρηματική ποινή 250 ημερησίων μονάδων ύψους 10€ έκαστη. Το Δικαστήριο διέταξε περαιτέρω τη δημοσίευση της απόφασης εντός προθεσμίας 10 ημερών στο eviazoom.
Η κρινόμενη υπόθεση αφορούσε σε μηνύσεις που είχαν υποβληθεί από εμένα για σωρεία συκοφαντικών δημοσιευμάτων, που με εμφανίζουν δήθεν παραβάτη των υγειονομικών διατάξεων για τον κορονοϊό, δήθεν διαπλεκόμενη, δήθεν ξένη ως προς τη Χαλκίδα, δήθεν μεθυσμένη σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η προσφυγή στη δικαιοσύνη είναι η μόνη οδός που αρμόζει σε τέτοιες προσπάθειες κατασυκοφάντησης και δηλώνω ότι δεν θα ανεχθώ, όπως έκανα πάντα, από κανέναν, οποιαδήποτε προσβολή της τιμής και της υπόληψής μου.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΗ ΧΑΛΚΙΔΑ ;;;!!!