PSS

ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ

ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ
ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ

01 Ιουνίου, 2019

ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΗΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -

Θα ήθελα με τη σειρά μου να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους και να απαντήσω σε όσους με ρωτούν για τις από εδώ και πέρα επιλογές μου.
Με την εκλογή μου στο δημοτικό συμβούλιο έρχεται η ώρα να υπηρετήσω ξανά τις ανάγκες του τόπου μας. Μετά και από την κοινή απόφαση του συνδυασμού μας Λύση Τώρα να υποστηρίξει ο καθένας κατά συνείδηση τον επόμενο δήμαρχο.
Η δική μου προσωπική και ξεκάθαρη επιλογή είναι η Elena Vaka για λόγους προφανείς. Συγκεκριμένα διότι η απερχόμενη δημοτική αρχή του κυρίου Παγώνη απέδειξε πόσο ανάξια είναι για τη θέση αυτή. Αντιθέτως η κυρία Βάκα με εμπειρία και συναιση κερδίζει την εμπιστοσύνη μου.
Καλή επιτυχία Έλενα.