PSS

ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ

ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ
ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ

03 Ιουνίου, 2019

Ευχαριστήριο μήνυμα για την εκλογή μου στο Νέο Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας....Ακριώτου θεοδώρα

Ευχαριστήριο μήνυμα για την εκλογή μου στο Νέο Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας.

«Ευχαριστώ όσους και όσες με στήριξαν με την ψήφο τους στις εκλογές της 26ης Μαΐου για την ανάδειξη νέας Περιφερειακής Αρχής , τον Δ. Αναγνωστάκη για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου καθώς και του συνυποψήφιους και συνυποψήφιες μου για τον αγώνα που δώσαμε. Από τη θέση της Περιφερειακού Συμβούλου πλέον, με βάση τις προγραμματικές θέσεις του συνδυασμού μας «Στερεά… Υπεροχής!», με συνέπεια και εργατικότητα θα προσπαθήσω να αντεπεξέρθω στα νέα μου καθήκοντα και να εργαστώ προς το συμφέρον των συμπολιτών μου. Η απλή αναλογική που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δίνει ρόλο και επιβάλει τη συνεργασία όλων των παρατάξεων που έχουν εκλεγεί και εκεί θα κριθούμε όλοι.»
Με εκτίμηση
Ακριώτου θεοδώρα