PSS

10 Οκτωβρίου, 2023

Το μήνυμα του επικεφαλής της Πορείας Δημιουργίας μετ΄την πανηγυρική εκλογή του στη θέση του Δημάρχου Κύμης Αλιβερίου, από την πρώτη Κυριακή.

 



Το μήνυμα του επικεφαλής της Πορείας Δημιουργίας μετ΄την πανηγυρική εκλογή του στη θέση του Δημάρχου Κύμης Αλιβερίου, από την πρώτη Κυριακή.

«Η εντολή είναι ξεκάθαρη!
Η Νίκη είναι μεγάλη.
Η Πορεία δημιουργίας ξεκίνησε.
Οι δημότες επέλεξαν το μέλλον.
Επέλεξαν να βάλουν στο περιθώριο την τοξικότητα και τον διχασμό.
Ένα καλύτερο μέλλον ξεκινάει απόψε για όλους.
Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως θα είμαι δήμαρχος ΟΛΩΝ!
Το παρελθόν το αφήνουμε πίσω και αναλαμβάνω την ευθύνη να προχωρήσουμε ενωμένοι στη νέα πορεία δημιουργίας.
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους συνεργάτες μου και όλους τους υποψηφίους που έδωσαν έναν έντιμο και καθαρό αγώνα.
Μα πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, που μου στάθηκε και με ανέχτηκε όλο αυτό το διάστημα.
Επιτρέψτε μου όμως να αφιερώσω την αποψινή νίκη στη μνήμη του πατέρα μου. Τον ευχαριστώ για όλα!
Πάμε όλοι μαζί!
Σηκώνουμε μανίκια για να χαράξουμε τη νέα πορεία δημιουργίας.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς!!»