PSS

10 Οκτωβρίου, 2023

Το πιο μεγάλο ευχαριστώ όμως το οφείλω στη οικογένεια μου και στη μεγάλη οικογένεια της ΝΕΑΣ ΠΟΛΗΣ

 



Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω μέσα από τη καρδιά μου για τη στήριξη σας στη προσπάθεια μας.
Το πιο μεγάλο ευχαριστώ όμως το οφείλω στη οικογένεια μου και στη μεγάλη οικογένεια της ΝΕΑΣ ΠΟΛΗΣ.Τους συνοδοιπόρους μου σε αυτό το δύσκολο ταξίδι,τους ανθρώπους και πλέον αγαπημένους φίλους,που πίστεψαν σε εμένα και στο όραμα μου για τον Δήμο μας.
Τους οφείλω πολλά….
Δυστυχώς γνωρίζαμε καλά ότι η μάχη ήταν άνιση,αλλά παλέψαμε καθαρά και έντιμα μέχρι το τέλος για το τόπο μας που τόσο αγαπάμε.
Δεν θα τα παρατήσουμε ποτέ και θα είμαστε πάντα δίπλα στους συνδημότες μας και στα προβλήματα τους.
Συγχαρητήρια στη κα Βάκα για την επανεκλογή της και καλή θητεία στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ευχή μας….να γινουν επιτέλους όλα όσα δεν έχουν γίνει στο Δήμο μας….και ακόμα περισσότερα.