PSS

19 Φεβρουαρίου, 2023

ΑΚΡΙΩΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ(περ/κή σύμβουλος) Υποψήφια με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές!

 



ΑΚΡΙΩΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ(περ/κή σύμβουλος)
Υποψήφια με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές!
Καλό αγώνα για την ανατροπή!
Η δική μου συμμετοχή στα ψηφοδέλτια της Ριζοσπαστικής Αριστεράς χρονολογείται από την ίδρυση του Συνασπισμού 1987!
Είμαι ευτυχής που πάντα η συμμετοχή μου
είχε τιμητικό αποτέλεσμα για μένα( νομαρχιακές,περιφερειακές,βουλευτικές,κομματικές) με την ευθύνη να συνεχίζω!
Η ανάγκη της ανανέωσης και του ελεύθερου
χώρου σε νέα στελέχη από καιρό ήταν και στις προσωπικές μου προθέσεις!
Ετσι σήμερα δηλώνω ικανοποιημένος για τις υποψηφιότητες νέων στα ψηφοδέλτια του κόμματος μας και ιδιαίτερα για την συμμετοχή της κόρης μου Θεοδώρας!
Με την βοήθεια όλων μας εύχομαι σε όλους παλιούς και νέους υποψήφιους καλό αγώνα, με νικηφόρο αποτέλεσμα για να απαλλαγούμε από την κυβέρνηση των συμφερόντων των λίγων,των Πάτσηδων ,της ακρίβειας, των υποκλοπών, των <<ιδιοκτητών>> της δημόσιας ζωής!
Υπάρχει η άλλη λύση των προοδευτικών κυβερνήσεων με το μόνο τίμιο σύστημα εκλογής την απλή αναλογική και νικηφόρο αποτέλεσμα για τον λαό!