PSS

21 Σεπτεμβρίου, 2021

Ενημέρωσα όλα τα μέλη της οργάνωσης την πρόθεσή μου να διεκδικήσω την θέση του προέδρου της ΔΕΕΠ Ευβοίας στις εκλογές που θα γίνουν στις 24 Οκτωβρίου 2021

 



Στην χθεσινή τακτική συνεδρίαση της ΔΕΕΠ ευβοιας που έγινε χθες το βράδυ 20/09/2021 με μοναδικό θέμα την διεξαγωγή εσωκομματικων εκλογών 2021 .
Ενημέρωσα όλα τα μέλη της οργάνωσης την πρόθεσή μου να διεκδικήσω την θέση του προέδρου της ΔΕΕΠ Ευβοίας στις εκλογές που θα γίνουν στις 24 Οκτωβρίου 2021. Από σήμερα καλώ όλους τους νεοδημοκράτες να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή της Δημοκρατίας και εφόσον με κρίνουν κατάλληλο να με τιμήσουν με την ψήφο τους. Δηλώνω ότι θα είμαι πρόεδρος όλων των Νεοδημοκρατών και θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για την ανάδειξη και την επίλυση όλων των προβλημάτων που απασχολούν το Νομό Εύβοιας. Από σήμερα ξεκινάω τον αγώνα τον καλό ,προκειμένου να μπορέσω να επιτύχω τους στόχους μου που είναι και στόχος όλων των νεοδημοκρατών και όλων των Ευβοέων.
Στην θητεία που μας πέρασε διετέλεσα στη θέση υπευθύνου παραγωγικού τομέα.
Η δραστηριότητα μου κινήθηκε για θέματα που αφορούν τις επιχειρήσεις στο Νομό μας,αλλά και προβλήματα που αφορούν όλους τους πολίτες της Εύβοιας
Στήριξη πλημμυροπαθών ,πυρόπληκτων β Εύβοιας,προτάσεις προστασίας εναπομείναντος δασικού πλούτου ,προτάσεις ανάπτυξη χαλκιδας και όλου του Νομου .
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!
Εύχομαι και καλό αγώνα και σε όσους άλλους διεκδικήσουν την θέση του προέδρου της ΔΕΕΠ .Πάντα για το καλό όλων των πολιτών της Εύβοιας !