Ο Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΕΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ -ΣΤΗΝ ΚΕΕΕ- ΜΙΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ , ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ , ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Το Δημόσιο να εισπράτει σταθερά μικρότερες δόσεις μεν , αλλά από πιο πολλούς.
Το ίδιο και για τις Τράπεζες , να ανοίξουν οι μπλοκαρισμένοι λογαριασμοί των νομικών και φυσικών προσώπων.
Στην επόμενη ΓΣ που θα γινει στις 04-06/11/2022
στην Λέσβο , θα το βάλει θέμα η ΚΕΕΕ για να συζητηθεί.
2 ) ΟΦΕΙΛΕΣ ΕΦΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ
Να κεφαλοποιείται όλη η οφειλή ώστε να μπορεί ο επαγγελματίας να βγαίνει στην σύνταξη μετά από 40-50 χρόνια ασφάλισης , να μπορεί να συνταξιοδοτείται και κάθε μήνα να κρατείται ένα ποσό από την οφειλή του.
2 ) ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ
Βρισκόμαστε στο μεταβατικό στάδιο από το αυτοκίνητο με μηχανές εσωτερικής καύσης σε ηλεκτροκίνητα.
Σήμερα ένας υποψήφιος αγοραστής δεν γνωρίζει εύκολα τι αυτοκίνητο τον συμφέρει να επιλέξει.
DIESEL - ΒΕΝΖΙΝΗ - ΒΕΝΖΙΝΗ+ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ - ΥΒΡΙΔΙΚΟ ή ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ ΑΜΙΓΩΣ ;;;
Επειδή η επιλογή είναι δύσκολη , παραμένει με το παλιό , ΔΕΝ το συντηρεί και το αφήνει χωρίς service και επισκευές.
Πρέπει να δωθούν κίνητρα κίνητρα στην ηλεκτροκίνηση ΟΧΙ ΜΟΝΟ στα καινούργια , αλλά και στα ενδοκοινοτικά μεταχειρισμένα αυτικίνητα.