PSS

ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ

ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ
ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ

04 Απριλίου, 2017

αυτή η μίζερη ασθένεια έχει σκοτώσει πολλούς ανθρώπους που αγάπησα

Published by Ευριπιδης Κορωνης1 min
Giannis Apostolos Kyriakis
8 hrs ·
Ο καρκίνος ..... αυτή η μίζερη ασθένεια έχει σκοτώσει πολλούς ανθρώπους που αγάπησα.... σε αντίθεση με άλλα αυτό θα είναι ένα μικρό αίτημα που δεν οδηγεί στην εξάλειψη φίλων της λίστας μου. Δεδομένου ότι έχω λόγους ενδιαφέροντος για τις επιπτώσεις του καρκίνου, θέλω να διαβάσετε το ελάχιστο ή έστω χωρίς να το διαβάσετε να το ανεβάσετε στον τοίχο σας!! Αν έχετε διαβάσει τα πάντα, επιλέξτε "LIKE"!!!
Ξέρω ότι ένας μεγάλος αριθμός φίλων μου δεν θα το κάνει, αλλά κάποιοι φίλοι μου πρόκειται να το κάνουν. Παρακαλώ/-λούμε, προς τιμήν κάποιου που έφυγε μακριά μας ή παλεύει με τον καρκίνο και Επειδή Όλοι μας λέμε: "αν χρειαστείς κάτι, μην διστάσεις είμαι εδώ ή θα είμαι εκεί για σένα" ..., θα ήθελα να δω κάποιους από τους φίλους και συγγενείς να βάλλουν αυτό στον τοίχο τους. Αντιγράψετε και επικολλήσετε (DO NOT SHARE)!!! Γράψτε "DONE" στα σχόλια όταν το κάνετε!
Αυτός είναι ο μήνας ευαισθητοποίησης για την ασθένεια αυτή.
Το έκανα για τον εαυτό μου και κάποιο ιδιαίτερο πρόσωπο, που έδωσε μάχη ζωής και δεν το ξεχνάω ποτέ...!
Όλοι γνωρίζουμε κάποιον που έχει δώσει μάχη με αυτή την ασθένεια, ή που παλεύει ενάντια αυτό το κακό τώρα. Σας Ευχαριστώ!!